Przychodnia
Podstawowe funkcje modułu mają usprawnić ruch pacjentów w Przychodni: rejestrację pacjenta oraz przebieg wizyty w gabinecie lekarskim poprzez możliwość prowadzenia kartotek w formie elektronicznej, zlecenie badań i wgląd do wyników już wykonanych badań oraz do pełnej historii leczenia pacjenta.
Informatyczne wsparcie zarządzania Przychodnią zapewnia:
- Wprowadzanie do systemu i gromadzenie pełnych danych pacjentów,
- Nadanie unikatowego numeru identyfikacyjnego pacjenta,
- Możliwość wyszukiwania pacjenta wg. różnych parametrów,
- Generowanie harmonogramów pracy poszczególnych poradni,
- Obsługa zleceń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Efektywne i optymalne planowanie nowych wizyt za pomocą czytelnego grafiku pracy poszczególnych poradni,
- Szybki dostęp do list roboczych poszczególnych poradni z wykazem zarejestrowanych pacjentów,
- Rejestrowanie przebiegu wizyty w gabinecie,
- Kodowanie diagnoz i procedur z wykorzystaniem słowników ICD-9, ICD-10,
- Autoryzacja danych osób dokonujących wpisów,
- Możliwość przeglądu pełnej historii badań i dokumentacji medycznej danego pacjenta,
- Natychmiastowy dostep do wyników,
- Możliwość bieżącego monitorowania etapów wykonania zleconych badań,
- Możliwość dostosowania i wprowadzenia do systemu dokumentów wewnętrznych,
- Tworzenie standardowych raportów do celów statystyczno-analitycznych oraz sprawozdawczo-rozliczeniowych oraz wg indywidualnych potrzeb użytkwonika,
- Ewidencjonowanie danych do rozliczeń z NFZ i innymi Płatnikami,
- Możliwość prowadzenia podręcznych magazynów sprzętu medycznego i leków.