SIMPLE.iMED - obszar administracyjno-zarządczy
- Wspieranie realizacji strategicznych celów firmy (zwiększenie sprzedaży, poprawa jakości obsługi klientów, redukcja zapasów magazynowych, redukcja kosztów),
- Usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez uporządkowanie procesów zachodzących w firmie,
- Bieżąca kontrola kosztów i innych parametrów działalności firmy poprzez dostęp do danych analitycznych i budżetowanie,
- Usprawnienie podejmowania właściwych decyzji gospodarczych dzięki możliwości uzyskania analitycznej i syntetycznej prezentacji dowolnych danych strategicznych w formie wieloprzekrojowych zestawień z wykorzystaniem portalu kontrolingowego,
- Wsparcie menedżerów w procesie budżetowania i analizy budżetów firmy z możliwością budowania budżetów odgórnych i oddolnych,
- Bieżąca kontrola kosztów umożliwiająca ich obniżenie i racjonalizację poprzez szybki dostęp do bieżących danych kosztowych,
- Monitoring należności. Skrócenie cyklu uzyskiwania należności od kontrahentów poprzez możliwość bieżącego monitorowania stanu rozliczeń i zautomatyzowanie czynność związanych z rozbudowaną windykacją należności,
- Wzrost skuteczności sprzedaży przez zwiększenie i uporządkowanie wiedzy o potrzebach klientów oraz usprawnienie dostępu handlowców do tego typu informacji,
- Zmniejszenie kosztów utrzymania stanów magazynowych poprzez przekazywanie precyzyjnych i aktualnych informacji o stanach magazynowych, planowanym zapotrzebowaniu i zamówieniach od klientów pozwalające w efekcie obniżyć poziom zapasów,
- Usprawnienie procesów zarządzania kadrami,
- Usprawnienie obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy dzięki udoskonaleniu rejestracji zdarzeń gospodarczych w systemie informatycznym i wbudowanym mechanizmom obiegu dokumentów,
- Zwiększenie efektywności pracowników (użytkowników systemu) poprzez poprawę ich organizacji pracy, oszczędność czasu koniecznego do generowania dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych (ZUS, US, itp.),
- Wspomaganie funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością poprzez podporządkowanie działań pracowników wprowadzonym w systemie informatycznym regułom i procesom dostosowanym do norm jakości ISO,
- Usprawnienie komunikacji pomiędzy firmą a jej pracownikami,
- Poprawa jakości realizowanych procesów handlowych.