Aktualności

01-10-2004 -

Wdrożenie CRM w Rafamecie [Marketing w Praktyce]

"Proces wyboru odpowiedniego systemu CRM dla Rafametu rozpoczął się w marcu 2003 roku. Powołany został wtedy zespół specjalistów najlepiej zorientowanych w skali potrzeb poszczególnych departamentów przedsiębiorstwa. Oprócz prezentacji oprogramowania różnych oferentów, kalendarz spotkań zespołu obejmował również doradztwo firmy konsultingowej, polegające na właściwej identyfikacji potrzeb, a na tej podstawie opracowania założeń do projektu wdrożeniowego. W końcowym etapie wyboru zespół wyodrębnił oferty trzech dostawców(...) Porównując te oferty w zakresie metodyki prowadzenia prac wdrożeniowych oraz kosztów proponowanego rozwiązania (...) zespół odpowiedzialny za wybór oferenta przedstawił zarządowi przedsiębiorstwa odpowiednią rekomendację. Jako optymalną, w kontekście zidentyfikowanych wymagań przedsiębiorstwa przedstawiono ofertę SIMPLE Sp. z o.o.(...) Oddelegowana grupa konsekwentnych osób z rafametu, wraz z zespołem konsultantów SIMPLE zgromadziła i uporządkowała informacje, co zaowocowało stworzeniem mapy procesów zachodzących w spółce. (...) Decyzja o wyborze jednego dostawcy, posiadającego kompleksową ofertę, zapewniła spółce komplementarność wiedzy i wyeliminowała komplikacje wynikające z potrzeby integracji różnych systemów i często z tym związanej konieczności przenoszenia danych pomiędzy systemami w sposób wsadowy. Największą spodziewaną korzyścią (...) jest zmniejszenie kosztów obsługi klientów poprzez usystematyzowanie wiedzy na ich temat..."
powrót