Aktualności

01-12-2001 -

SIMPLE-CRM W NOVELL POLSKA [Infoflow.pl]


Firma SIMPLE S.A. zakończyła wdrożenie aplikacji SIMPLE-CRM w Novell Polska Sp. z o.o. Realizacja obejmowała swoim zasięgiem obszary marketingu i wspomagania sprzedaży rozwiązań oferowanych przez firmę Novell.Novell Polska jest krajowym przedstawicielstwem firmy Novell Inc., wiodącego producenta oprogramowania sieciowego. Polski oddział powstał w 1993 roku i do jego głównych zadań należy wspieranie klientów, partnerów handlowych i centrów edukacyjnych w Polsce. Ponieważ sprzedaż rozwiązań sieciowych Novella coraz częściej wymagała bezpośredniego zaangażowania ze strony pracowników firmy, podjęto decyzję o wdrożeniu systemu CRM. Kierownictwo Novell Polska stanęło przed wyborem narzędzia, które realizowałoby korporacyjne wymagania.Ważnym kryterium wyboru systemu, było zapewnienie możliwości śledzenia procesu sprzedaży, od momentu zarejestrowania zainteresowania klienta, poprzez przekazanie informacji do partnera handlowego, aż po sprzedaż. Jednym z narzędzi spełniających wymagania był system Simple-CRM. Dzięki procesowemu podejściu Simple-CRM do zadań dotyczących marketingu, sprzedaży i serwisu, uzyskanie przez Novell Polska pełnej kontroli nad działaniami w tych obszarach nie było trudne. Dodatkowym atutem przemawiającym na korzyść Simple-CRM była integracja z systemem zarządzania informacją Novell GroupWise, który znacznie ułatwia wdrożenie w firmach normy ISO 9001. W konsekwencji wybór Simple-CRM, stał się naturalną decyzją Zarządu Novell Polska.SIMPLE S.A., przy współudziale Novell Polska, planuje promować system Simple-CRM, jako sprawdzone rozwiązanie wykorzystujące platformę GroupWise firmy Novell.
powrót